עזרה

1. ניווט בעזרת מקלדת

בלחיצה על מקש "TAB” ניתן למצוא את כל קיצורי הדרך בעמוד ולעבור ביניהם. תוך כדי הפעולה, רקע הפריט משתנה בכדי לעזור למשתמש/ת לראות את מיקומו המדויק. בכדי לחזור לפריט קודם, יש להקיש SHIFT+TAB. לחיצה על מקש “ENTER” מעבירה לתוכן הפריט.

 

2. שינוי צבעוניות טקסט

השימוש באופציה של שינוי צבעוניות מאפשרת לשנות את גוון הטקסט והרקע בהתאם לבחירה, וכתוצאה מכך ליצור ניגודיות צבעים גבוהה. (בדפדפנים תומכים תתאפשר בנוסף גם שינוי צבעוניות לכל התמונות באתר בהתאמה)

 

3. גודל הכתב

ישנם שלושה גדלים אפשריים לבחירה: רגיל, בינוני, גדול. גודל הטקסט באתר ישתנה לפי בחירת המשתמש/ת.

4. שכבת עזרה

מצב פעיל של שכבת העזרה מאפשר לקבל תאור קצר על כל האובייקטים באתר.

 

נא לשים לב ! לאחר בחירת השינויים, יש ללחוץ על כפתור "החל שינויים". כפתור זה יפעיל את השינויים שנבחרו. על מנט לבטל את השינויים שנבחרו, יש ללחוץ על כפתור "ביטול נגישות".

 

משוב

במידה ונתקלת בבעיה בנגישות האתר, אנא פנה/י אלינו

באמצעות דואר אלקטרוני בכדי שנוכל לתת את המענה הטוב ביותר לפתרון הבעיה נודה לתיאור מפורט ככל האפשר של תאור הפניה, השארת פרטי הפונה מומלצת בכדי שנוכל ליצור קשר במידה ויתעוררו שאלות בנושא.

סגירה
מערכת נגישות

הצהרת נגישות

מהו אתר נגיש?

25% מהאזרחים/ות בישראל הם/ן בעלי/ות מוגבלויות. התקנות החדשות להנגשת אתרי אינטרנט (לחוק השוויון לאנשים עם מוגבלות) נועדו לאפשר גם לאנשים עם מוגבלויות שונות(כגון עיוורים/ות ומוגבלי/ות ראייה, אנשים עם מוגבלות פיזית המתקשים/ות להזיז את ידיהם/ן,

אנשים עם הפרעות קשב וריכוז או דיסלקציה, אנשים עם מוגבלויות שמיעה ומוגבלויות אחרות) לגלוש באינטרנט בנוחות מירבית.אתרי אינטרנט נגישים אף מופיעים יותר במנועי החיפוש השונים.

אתר נגיש הוא אתר שבוצעו בו התאמות לפי תקן ישראלי. תקן זה מאמץ את ההנחיות הבינלאומיות לנגישות לתכני אינטרנט, של אירגון ה-W3C העולמי. ומאפשר לבעלי/ות מוגבלויות לגלוש באתרי אינטרנט בנוחות ע"י כלים המסייעים בכך.

אחריות

למרות מאמצינו לפתח נגישות בכל תכני האתר, ייתכן ובמהלך הגלישה יופיעו חלקים שטרם הונגשו. אנו ממשיכים להשקיע בפיתוח הגדרות הנגישות על מנת לאפשר גישה לתכנים אלה לכלל האוכלוסיה, ובפרט לאנשים עם מוגבלויות.

להלן קישורים רלוונטיים בנושא נגישות אתרי אינטרנט:

תקנות שוויון הזכויות לאנשים עם מוגבלויות (התאמות נגישות לשירות)

הנגשת אתרי אינטרנט – נציבות שוויון הזכויות לאנשים עם מוגבלות

תקנות הנגישות לשירות – נציבות שוויון הזכויות לאנשים עם מוגבלויות

סגירה
מערכת נגישות

מערכת נגישות האתר

ניווט בעזרת מקלדת
ניווט בעזרת מקלדת:
ערכת צבעים
צבעוניות טקסט:
גודל טקסט
גודל כתב:
שכבת עזרה
שכבת עזרה:
סגור נגישות
נגישות האתר

הפעל נגישות

תפריט ראשי

ניהול קשרי לקוחות – VENUS CRM

 

ניהול קשרי לקוחות – CRM - Customer Relationship Management הינו מושג מעולם טכנולוגיית המידע המשלב תוכנת מחשב ופיתוח תוכנה (מתודולוגיה) ומאפשר לעסק לנהל את הקשר עם לקוחותיו הקיימים ולקוחות פוטנציאליים.

 

מערכת ניהול קשרי הלקוחות אוגרת מידע רב המשמש לפעולות שיווקיות ללקוחות פוטנציאליים ופעולות לשימור לקוחות קיימים תוך הפקת לקחים ושיפור מערכתי ע"י דוחו"ת אשר מאפשרת המערכת להנפיק.

 

כיום כל עסק חייב למקד עצמו סביב העולם השיווקי. כל פעולה שנדרשת בעשיית פעולה בעסק "חייבת" להיות מתועדת בצורה מסודרת תחת שם הלקוח הקיים/הפוטנציאלי. ישנם עסקים גדולים אשר עד היום עובדים עם "ניירות ופנקסים". המצב הזה הוא אבסורד לחלוטין בהתחשב בעובדה שעידן האינטרנט תפס תאוצה בעשר השנים האחרונות. מערכות ה-crm התפתחו לאחרונה בקצב מסחרר, ולאחר התנסות נוכחים לדעת שעסק לא יכול להתנהל בלי מערכת זו או אחרת.

 

מערכת ניהול קשרי לקוחות VENUS CRM נועדה לאנשים שבאים בלי רקע בתכנות מחשוב כלל, ומדריכה באופן איטואיטיבי שימוש קל ונוח. המערכת מאפשרת למשתמש כניסה באמצעות שם משתמש וססמה מכל מחשב בארץ ובעולם אשר מחובר לרשת האינטרנט.

מערכת זו אינה מאלצת את המשתמש בהתקנת תכנות כלשהן עקב היותה מושתתת על שרתי סלוגן דיזיין והתקנה חד פעמית בעמדת העבודה של המשתמש.

 

מערכת ניהול קשרי הלקוחות VENUS CRM הינה פיתוחה הבלעדי של חברת סלוגן דיזיין וניתנת לשימוש בדמי שכירות חודשיים אשר נקבע על פי מספרי המשתמשים בה. המערכת פשוטה למדיי ומותאמת למשתמש הישראלי בפרט. באפשרות הלקוח להתנסות במערכת נסיונית לפני חתימה על הסכם ולוודא שהיא אכן מתאימה לצרכיו.

 

ניהול קשרי לקוחות - יתרונות מערכת ה- VENUS CRM:

 

* ניהול שרות לקוחות

* בידול לקוחות פוטנציאליים, לקוחות קיימים

* פיתוח לקוחות קיימים ושימור לקוחות

* ניהול פרויקט ומספר השעות המושקעות בו

* הפקת דו"חות לצורך מעקב עובדים/לקוחות

* רשימת פעילויות עפ"י תאריך יעד

* אפשרות עבודה מכל מחשב אשר מחובר לאינטרנט ללא הכרח להימצא במשרד

* הדפסת שעון נוכחות עובדים

* כל נציג שרות/עובד המשרד יכול לאתר את הלקוח המבוקש ולהמשיך את הפעילו בכרטיס הלקוח

* הפרטים הקטנים אשר נציג המכירות "זוכר" מאפשר יתרון יחסי מול הלקוח
* העלאת קבצים רלוונטיים לכל כרטיס לקוח
* מתן שרות ומענה יעיל וזריז בהרבה ללקוחותיך הפוטנציאליים/הקיימים

* ניהול אנשי קשר ללא הגלה לכל כרטיס לקוח

* אפשרות שליחת מתוך כרטיס לקוח ועוד

 

מערכת ניהול קשרי לקוחות VENUS CRM היא מהמערכות המתקדמות כיום בשוק הישראלי וממשיכה להתפתח עם דרישות הלקוחות והתקדמות עידן האינטרנט.

 

אנשי השיווק של סלוגן דיזיין ישמחו לתת לכם מענה ותמיכה על כל שאלה שתעלה בטלפון 1700-50-70-75.